onsdag 11 augusti 2010

Bakning


Igår var jag på studiebesök på Hara Gårds bageri. Kerstin Englund tog emot med smakprov på hennes goda bröd. Sedan var jag med henne i bageriet hela dagen. Hon bakade hårt delikatessbröd av rågsurdeg och det var mycket kavlande.
Jag hade möjlighet att ställa alla frågor jag kunde komma på och titta på hur hon hade planerat sin lokal. Det är värdefullt att få tips och ideer så här i uppstarten.
Sedan vill jag tipsa om en tävling på bloggen Naturliga ting. Kika in där!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Tänk när det ser ut så hos dej! spänande.

Grindelunda sa...

God morgon!
Jag ser med nyfikenhet att det pågår ett projekt i ert garage. Åh, så spännande :)
Jag ska försöka ta mig tid att stanna upp hos dig vid tillfälle, men nerförsbacken mot Vårans går så fort, och auto-piloten verkar vara påkopplad för jämnan ;)

Allt gott, vi ses G