söndag 25 oktober 2009

Fotomodeller

Jag och hundarna radade upp oss i soffan för att bli förevigade av fotografen. Ja, det här går väl bra.

Vilma lyfte till slut också blicken så att hon hamnade i rutan. Vera och YoYo behöll fokus på fotografen väldigt bra.


Men egentligen såg det ut så här mest hela tiden. Ingen fokuserade utan tittade åt alla olika håll. Jag försökte hålla humöret uppe och peppa mina fotomodeller, men de blev faktiskt fort less. Max låg krampaktigt i mitt knä och kan väl inte direkt kallas fotogeniqué.


3 kommentarer:

Katarina sa...

Ni ser ut som riktiga soff potatisar;)

Annika Christensen sa...

Det var roligt att se.
Du ser precis ut som jag hade tänkt mig. Det där är väl konstigt.
Det brukar alltid vara tvärtom.
Många kramar till alla soff sittare
Annika

gittan sa...

Jag måste ju säga att YoYO är för charmig med sina svarta ögon och rufsiga kalufs !
Men ni får godkänt alla fem !