lördag 14 november 2009

Följa John

Grabbarna ser lite fundersamma ut... vad gör de, tjejerna?? Här uppe är vi nog i säkerhet, verkar de tänka.


Vera är den äldsta chowen och hon är den med mer förstånd, det har vi alla insett, även Vilma. Och hon vill gärna ta efter för att bli lika duktig som Vera.


Hmm, jag ska kolla vad hon gör...


Jaså, går hon ditåt



då följer jag efter



men Vera, vänta på mig!



Min fina flicka i snöyran.
Det var inte optimalt att ta kort idag för det snöade och var mycket mulet och mörkt. Men hundarna trivdes!


3 kommentarer:

Katarina sa...

Mysiga kort! Vera ÄR ju förståndig,
Man ser ju vad hon tänker.

gittan sa...

På tal om Sydafrika; ska vi planera en resa med Elin som ciceron...nästa höst gör vi "once in lifetime" resan till Kapstaden.
Tror säkert Eva och Kjell vill med också..
Det finns ju nå´t för alla som natur, bad, golf, de vilda blommorna och djuren..
Nu har jag sått ett litet frö så får se om det börjar gro..

Elin sa...

Vera verkar lite halvglad av uppmärksamheten hihi. Ser att ni har snö... Vi har det sjukt varmt, idag var jag och Marnie (som jag bor med här) och badade och solade på Boulders beach där det bor afrikanska pingviner. Jag brände mig såklart på ryggen. Många säger att den bästa tiden är decemer, men jag vet i katten. Jag tycker det är himla fint nu (och sen blir ju kackerlackorna bara större...usch). Men, våren är himla vacker för alla blommor, många har vissnat nu.