onsdag 6 januari 2010

Kallt och varmt

Imorse var det -28 grader så det kändes bistert. Filmjölk var inte ett lockande frukostalternativ även om fysiken säger att kallt + kallt blir varmt... vet inte om jag kommer ihåg rätt här.
Iallafall så kom vispen fram för att kunna toppa chokladen med fluffig grädde.
Mums för en frusen kropp och själ.
Maken trotsade kylan och tog sin första golfrunda idag. Ja, det var förstås inomhus i Östersund för golfbanan ligger i dvala under djup snö. Han måste träna inför Spanientouren som inleds i slutet av januari.
Det kommer inte att bli så mycket hundinlägg här nu framöver eftersom jag håller på att få en hemsida upplagd åt mig. Till den kommer en hundblogg att länkas och det blir mer naturligt att lägga in bilder och händelser om hundarna där. Bloggadressen är
men jag har inte börjat skriva där ännu. Adressen till hemsidan får ni när den är klar.
GOD FORTSÄTTNING PÅ NYA ÅRET!

4 kommentarer:

oumberligating sa...

Hej! Det låter klok det där med "ryggsäck" tillhör själv den kategorin! Fast om man är innehavere till en 70-tals orginal fjällräven "Konken" eller en "Salomon" som alla släppade runt på för ett 20-tal år sedan så kan de inbringa lite "flis" de med! (ler) Vet inte vilken blogg jag ska skriva på men den här verkar mest allmän hållen, fina vovvar du har! Hade två undar på fika här igår, härligt med all snö, de blir så rena och fina då och dia bestar ser ut att gilla kyla också?
Ha det så bra alla kategorier och på återhörande i "cyberrymden"!
Kram ifrån Peter!
PS: Lovar att min blogg inte kommer att ha så mcket mer handväskor, kanske ett inlägg om ryggsäckar stället?

Katarina sa...

Jaaa!! jag är först!!

Anna-Lena sa...

Spännande med en hemsida!
Jätte kul!

gittan sa...

Vilken fin header till kenneln...Prins Lukas är som hämtad ur en saga !

Ha det bra och må gott !