lördag 24 januari 2009

Vad har vi för intressen då?


Ja, tänk om vi hade samma fritidsintressen men så enkelt ska det inte vara.

Lasse är en golfare, medlem i Munskänkarna, tittar på fotboll (både matcher och träningar) och läser väldigt mycket. Just nu är det litteratur om pilgrimsvandringar till Santiago de Campostela för den leden ska han vandra om något år eller två

Jag är periodvis en fanatisk trädgårdsmänniska med jord under naglarna och plantor i alla rum. Dessutom är hundarna mina, så utställning och hundsport gillar jag. Bakning är också en fantastisk fritidssysselsättning tycker jag. Jag skulle önska att jag kunde hålla på med det på heltid, men det blir bara en önskedröm.

Att resa tycker vi om båda två och senast var vi till Azorerna. Fantastiskt vackert och bra vandringsleder.

Inga kommentarer: