torsdag 24 september 2009

Vilma fotomodell

Min nya kamera har kommit!!! Yippie tjoade jag... men sedan har jag lugnat mig för det kommer att ta tid att lära sig alla finesser. Och den "gatt" ju laddas också...

Men igårkväll ville gärna Vilma kolla lite närmare på linsen och det gäller att vara snabb när man ska få med hundarna på bild.


Här fick jag ju med hennes fina blåa tunga, men i ärlighetens namn var jag mest intresserad av var jag skulle sätta fingrarna på kameran.



Visst är hon söt!
Nästa helg ska hon till Sundsvall på utställning och visa upp sig.
Och jag får fortsätta att läsa instruktionsbok och ta en massa kort så kanske det blir något bra till slut.

4 kommentarer:

HWITA DRÖMMAR sa...

Roligt att nya kameran har kommit! Ser ju ut att gå fint, fina bilder på Wilma!

Anonym sa...

hej vad har du köpt för kamera
Trevlig helg och lycka till med fotograferingen

Barbro sa...

Jag köpte en Canon Eos 450D eftersom jag hade 2 objektiv som skulle passa Canon. Men det krävs tid och åter tid, och massvis med misslyckade kort för att förstå hur man ska använda den.

Men jag har ju precis börjat ;)

Katarina sa...

Hon har en väldigt blå och fin tunga.
suck jag som tycker jag får fina bilder så kommer du med en värsting kamera,ja ja lyck till med fotandet du får gärna komma och testa på Siri det kan ju inte bara va hundar i den ;)