tisdag 21 april 2009

Stadsresor

Så här ser en bärbag ut. Nej, inte en man använder när man plockar bär utan man bär sina golfklubbor i den. Den sitter på ryggen som en ryggsäck.

Och då kan man slå 2 flugor i en smäll kom Lasse på, för när han använder den får han både träning för golfen och för vandringen till Santiago de Compostela. I söndags åkte 6 personer in till golfhallen i Östersund och spelade. Det var nog sista gången inomhus den här våren.


Utslagna hundar.

Nu får inte Max ha soffan för sig själv för YoYo var snabb att förstå hur man kommer dit.Och de gillar att ligga tätt.


Och precis så här trött var jag också igårkväll efter stadsresan. Ögonläkaren tittade så mycket i ögonen så jag orkade knappt hålla dem öppna sedan...
Men jag kunde äntligen ta bort en punkt på Måste-göralistan: köpa müsli på Törners. Den är så god!




1 kommentar:

Grindelunda sa...

Hejsan!
Vad kul att du hittat till mig, och då passar jag ju på att kika in hos dig.
Är för tillfället i Härnösand på Vårsta där jag pluggar till diakon, men det är sista vecka för denna termin.

Må så gott hälsar Gunilla