onsdag 4 februari 2009

Hundpromenad

Härligt! Idag hade vi bara -12 grader så det var som gjort för en hundpromenad på golfbanan.

Hundarna , Max var också med, sprang och jagade varandra, snusade i alla möjliga spår i snön och gjorde allt för att kunna pussa mig. Jag har nämligen lärt dem att ordet PUSS betyder att jag ska ha en puss och då får de godis. Vera försöker pussa utan "order" men Vilma är väldigt försiktig. Och grabben Max han kör med blöta slätare... Så påsen med godis var tom när vi kom hem. Och nu ligger de och snarkar ikapp här på golvet.

Hos Lasse i Spanien hade vädret också förändrats, de kunde spela golf i kortärmat. Men nu verkade det blåsa upp till storm så det kanske blev andra aktiviteter idag.

Nu ska jag måla lite fler lister med färgen Nordsjö Strand. Usch vilket pillgöra!
Jag visar när det är klart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du kan gå långpromenader med hundarna nu !
Du verkar ha en hel del energi till annat också..
ha en skön freda´kväll !