fredag 20 februari 2009

Tulpaner och skuggor

Visst är det något speciellt med tulpaner!! Det måste vara för att de påminner oss om att det kommer att komma en vår snart.
Och det härliga med tulpaner är att man kan blanda färger och former hur som helst. Det blir vackert iallafall. Och hade jag varit riktigt trendig skulle jag förstås blandat i kvistar bland tulpanerna. Men snön ligger så djup att jag når inte fram....

Till och med skuggorna av tulpaner är vackra!



Nu ska Vera och jag ut på en promenad. Idag blir det att knata på byn för att hämta mer piller. Jag glömde en sort när vi sist var på Apoteket så då blir det till att ta den vägen idag. Igår gick jag runt golfbanan med alla 3 hundarna. Vilma är det mest fart på, jag får nästan stoppa upp henne i backarna. Max tycker alltid att det är kallt och kymigt så han struttar runt med lyfta tassar.



Inga kommentarer: