tisdag 24 februari 2009

Vilma 5 månader på självaste fettisdagen

Vilma fyller 5 månader idag så jag tänkte passa på att ta en massa fina kort på henne. Så jag tog med kameran på hundpromenaden ut i det fina vintervädret. Men Vilma fattar inte det här med att vara fotogenique och tar ingen regi, utan struttar mest runt... kallar man så sätter hon sig och tittar bort.
Hon vill absolut inte visa sig från sin bästa sida.

Kanske det här är hennes bästa sida, iallafall visar hundarna verkligen vad de tycker om att jag tjatar på dem om att stå fint.



När hon kommer till mig så blir jag så överrumplad att jag inte hinner med att ta bilden innan hon redan är på väg ut ur den.



Men även en sådan fartraket måste ju vila så till slut tillåter hon mig att ta ett kort där hela hon är med och det är inte heller så suddigt. Så nu hälsar hon att ni alla ska
ha en trevlig fettisdag med många kladdiga bullar, helst med frolic och leverpastej!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Testar

Katarina sa...

Jag vill nog ha mandelmassa o grädde i min bulle. Vilma gör sej väldigt bra mot den vita snön.(Hoppas det funkar nu)./Katarina

Anonym sa...

Grattis Wilma i efterskott !